Indiansommar?

Vart F*N tog sommaren vägen egentligen? Slutade den samtidigt som jag slutade jobbet tro? För tacka gudarna att vi åkte till Cypern för här finns det fan ingen värme kvar. Igår skulle jag och älskling ut och gå men när vi kom ut och regnet misshandlade oss så bestämmde vi oss för att åka hem till mamma och pappa och mysa istället. Så vi fick fika och grejer. Tackar man ju knappast nej till!

Idag då. Min älskling har börjat skolan. Så han drog  vid tio och kom hem och käkade lite lunch. Sen blir han troligen borta hela kvällen tror jag. Så jag jag raggar folk att umgås med, inte det lättaste när alla har jobb, eller fyller år och sånt där töntigt (grattis Jeanettetant!!).
Men syrran har i alla fall lovat att komma förbi innan jobbet. Och jag har fixat försäkringar nu och ska strax iväg och posta våran autogiro på hyran, bäst så va? Så behöver ju inte sitta utan något att göra i alla fall. Plus att jag har typ hela min garderob med min hemifrån mamma och pappa som behöver packas upp. Hårda tider.


Imon ska jag i alla fall gulla med syster på stan och hjälpa Jeanette med flyttandet lite kanske. Ska även bjuda båda nämnda på middag, bara det att Annelie ska lära mig att laga den tänkta middagen. haha. Okvalificerad hemmafru?




Tänkte i alla fall nämna att jag älskar min sambo, ja jag vet! astöntigt! Men i början måste man ju få ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0