Helg och ledighet

Gårdagen var en mycket bra dag! Vi handlade sjukt mycket på IKEA till vårt nya hem, som btw bara är ca 27 dagar bort!! fatta! Sjukt är det i alla fall! Hälsade på Martin och Elli en snabbis i deras nya lägenhet. Freeecht! Men lite för stor tycker jag. haha!

Idag ska jag med Jonathan och spana in nya lägenheten och kolla lite mått, utifrån? Fråga mig inte.. Sen ska vi dra till IKEA och kolla lite idag igen och ta med oss Martin och Elli som inte kan låna bil utan passar på medan vi ska ut.

Annars så blir det nog Örebrofesten ikväll med mamma och pappa eftersom Magnus Sjögren spelar och mamma och pappa brukar dra igång honom på semestern. Så jag tror det kommer bli semesterfeeling över kvällen om vädret blir lite bättre. Vi fortsätter hoppas.


på måndag är det Gröna Lund som gäller med mina favoritsyskon och Jonathan! Det blir grejer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0