Garderobsgrubbel?

Joo, nog minsann är jag i garderoben, men inte är det mycket kläder här inne inte. Nej fyfan vad lite plats vi har för kläder, får se vad vi kan göra åt saken.. Hmm hmm.

Kom i alla fall ganska nyss hem till min lätt överförfriskade pojkvän som varit ute med grabbarna i nya klassen. Bara han är glad så är jag oxå glad! Nu sitter jag dock här framför datorn, medan han gick och la sig för ca 5 minuter sedan, var inne nyss och då hade han somnat ganska kraftigt framför tvn som var fullt igång, vaknade inte ens av att jag stängde av. haha, älsklingen!

Jag och Elli har i alla fall haft en mysig kväll! En tjejkväll för en gångs skull! Skönt som tusan! Började med att gå till Willys där jag köpte lite bra att ha saker, billigt ju! Plus att jag hittade skitbillig laxfilé! 40 spänn för fyra frysta filéer. Det är fan halva priset det vill jag lova! Så två sånna blev det! Sen har vi mest slappat framför tvn hela kvällen. Martin kom hem och härjade lagom till Hells Kitchen, och vi är nöjda med resultatet!


Imon har vi tvättid på G! Så efter det drar jag upp på stan med syrran, sen ska vi bjuda henne, bror och Jeanette som har fullt upp med flytt, på middag. Så det blir nog gos det! Så hoppas vi på att vi får soffan med! Annars jävlar ;) Har en annan på g annars hoppas jag. Men vi får se hur det går, spännande som sagt!


Sen har mamma lovat mig en shoppingrunda till helgen med, får se vad man lyckas plocka på sig ;) Beställt lite saker från IKEA med, men det får Elli och Martin handla med sig hem :)




Dags att sova nu, varit uppe sen tio även fast jag var ledig och ensam, bryter vi trenden??!

Aja, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0