Besök!

Syster kom och räddade mig från ensamheten. Plus att hon hade med sig middag och scartsladd. Så nu ska jag dra igång sex and the city och äta middag i sängen. För man kan ju för i helvete inte sitta ensam vid köksbordet. Det går inte.

Vi tog en promenix till matÖPPET, som affären hemma hos mig tydligen heter. Skitnära ligger den! Mycket närmre än jag trodde! haha. Skönt att man inte riktigt kan almby, som att flytta till en annan stad litegrann. En jätteliten stad ca 10 minuters cykelväg till örebro city då.
Vi fikade i alla fall och ät någon risifrutti kopia som jag tänkte skulle vara god, helt okej men inte tha real thing direkt..


Ikväll ska jag i alla fall hoppa upp på cykeln och ta mig till Oxhagen, ska hälsa på Elli och Martin eftersom jag inte alls vill vara ensam här hemma. Så det blir skönt. Få se hur länge älsklingspojken är ute med. Ingen nattuggla direkt, men ändå.



Nee, kan man äta middag nu eller? Jag är fan uttråkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0