Tro inte att du känner mig.

Tro inte att du känner mig för att du har pratat med mig, tro inte att du känner mig för att du har skrattat med mig, tro inte att du känner mig för att jag har berättat något för dig, tro inte att du känner mig för att du tycker om mig, tro inte att du känner mig för att du får mig att le, tro inte att du känner mig för att du sagt något snällt till mig. Och tro ingenting om mig, någonsin. För rätt var det är blir du förvånad. Jag är inte som alla andra som du tror att du känner. Och jag är definitivt inte personen som vill höra antaganden från dig.

Söka i någon annan stad? Vissa personer vill man komma ifrån, vissa vill man ha kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0