Jobbfest.

Gårdagen spenderades med att försöka höja betyg, men när folk är dumma i huvet kan man inte göra så mycket.
Sen tog jag med Jonte på stan, hittade ingenting förutom en glass som vi delade på i solen.

Drog sedan iväg till Nettis på förfest, finaste lägenheten och kissen. Vi brudar hade askul. Sen cyklade vi upp till stan, där jobbfesten väntade på Harrys. Drack drinkar, åt mat och mös, sen drog vi vidare till Klaras som sög. Så jag drog hem och sov. hihi.

Föör, idag kommer Arvid och leker med oss. Får se om han tänker sova över, man vet aldrig.



Annars blir det Jontedejt på balen, eftersom Sandra sviker mig.







Jag är nöjd och vi räknar ned till studenten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0