Skola.

Sitter just nu i skolan. Har slutat för dagen men jag stannade i brist av annat att göra fram till min sånglektion 16.15. Försöker organisera mitt liv, inte det lättaste ska jag erkänna.. Har ändå börjat med Werthers lidande. Vill ju inte bråka mer med Spanskahoran, slutar väl med att jag får IG i svenska då med i sånna fall.

igår blev det skola, med IV-val och hela baletten. Efter det blev det hårdkörning hem för att käka och duscha and stuff innan föreläsningen började på örebro universitet. Mycket intressanta kunskaper om snabbmat och kroppens reaktioner. Mycket trevlig stund, tack pappa!

Annars blir det snart upp på stan med Karin och Sandra, sen sånglektion, sen måste jag hem och packa iom aatt jag ska ut och hajka imorgon till fredag. Det blir orientering och vindskyddsbyggande + sovande. Får se hur det blir. Men de ska nog ordna sig. Måste fixa mat ikväll med. Hmm, stressigt liv.


och igår slutade Top Model 8, vilken skit 3an kör med, hålla på och hettssända serien. Sur Anna. Men annars så visste ju jag vem som skulle vinna iom att jag hade råkat, och ja, faktiskt RÅKAT se det när jag kollade runt på internet. Lite surt.


men nu ska jag väl försöka göra något nyttigt med mitt liv, som att undvika Elisabeth till exempel. men jag och Emma ska ha ett sammarbete på att jobba upp spanskabetyget. Tack Emma! Klara kärringen själv...


Hej då!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0