Riktigt sjuk.

Idag är jag riktigt sjuk, vilket inte alls är kul. Var dock i skolan på morgonen ändå, för att få temahäftet och få veta att jag fick Anna som handledare till projektarbetet, nöjd. Mamma kom och hämtade mig efter så jag slapp åka buss och allt det där.

Idag får vi nycklarna till lägenheten med! Det är på riktigt nu! Lägenheten är våran! Och på visningen igår så kom det ca fyra par, varav två var intresserade! Så detta verkar ju lovande. Visning imorgon igen, får se hur det går.

Annars blir det väl till att ta det skitlurre ikväll, bara ligga och dega. Hoppas bror kommer hem nu bara och inte dissar mig för hans vänner, annars blir jag ensam, eftersom min skumma pappa som hatar fotboll ska på ÖSK matchen ikväll, och Annelie ska på sin första lektion på universitetet.



Ibland är jag rädd för att jag mår så dåligt över vissa saker att jag inte ens vågar berätta om det för mig själv.


Ha det guld!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0