Och vi klättrar vidare.

Idag var utomhusdag på Tema. Vi var först en halvtimme försenade men kom till sist ut med den beställada bussen ut till Rosendal utanför Nerikes Kil. Jag började med Psykologistation, fick fundera över vad vi såg och kände osv. Sedan vi fick sitta och rita det vi såg, men jag tycker att en vill Matilda vann lite över mig, hon ritade ju en skitsnygg älg/häst. Lite avundsjuk.

Sedan klarade jag mot alla odds att ta mig upp för en liten del av det berg vi klättradfe på! Woho! Jag övervann min höjdskräck, till en liten grad då. Mycket tack Johan och mycket tack Anton. Så jag har gått runt sen dess och kännt mig lite smånöjd kan jag ju säga.

Klev av bussen och slapp därmed bära in saker från bussen, taktiiik. Gcik upp till lägenheten och var lat som en skit och åkte med mamma hem. Men sen plockade jag ju äpplen med, så lite aktiv var jag.


Nu har jag gett mig själv tillåtelse att slappa heela kvällen. Greys Anatomy ikväll ju! Och idol. Superkväll att slappa på. Men måste jag slappa ensam eller? Grr.


Ne, sov så gott!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0