Jaha.

säger:
- att jag tycker om dig, och att jag tycker att det e synd att du tror att ingen tycker om dig. och jag tycker att du ibland kräver mer än vad du borde av andra människor. livet handlar om att ge och ta!
säger:
-det känns somom du håller på att ge upp och tappa suget över livet, enlgt det jag läser på din blogg bla. du kräver ibland att folk ska göra som du vill, och bland blir det bara för mycke, jag vet att du e en krävande människa, det kan du inte förneka

Dagens snopaste står jag för då.
Jo, jag tror visst på att folk tycker om mig, ibland för mycket, då jag blir förvånad över de som inte finns där när allt kommer till kritan. Jag kan visst hålla med om att jag kräver så som det uttrycks "för mycket", men ibland gör väl alla det? Och då jag tycker att jag oftast som alltid sätter andras välbefinnande framför mitt eget och jag har alltid mina närmstas bekymmer med mig så tycker jag att man ibland kan "kräva" vissa saker tillbaka. Men det är ju min åsikt och den som inte klarar av det behöver ju inte utsätta sig själv för det.
Och nej! Jag har inte tappat suget på livet, någon gång alls faktiskt. Trots det jag gått igenom den senaste månaden och lite mer. Jag har haft dåliga dagar, ja. Men jag har pallrat mig upp och jag står nu med ett sinne fullt med plats för nya erfarenheter och jag ser tydligare på tillvaron och känner mig betydligt mycket starkare än någonsin.

Tack för omtanken!

Annars har jag haft en strålande dag. Yoga startade dagen som inleddes med en stärkande sovmorgon, välplacerad sådan! Sedan div. lektioner som var värsta sömnpillret, ända tills Anna kom in och livade upp stämmningen med Skottlandssnack och allmänt häng som vi så fint kallar det fär. Kom på vad min världsbild ska vara och så. Mycket nöjd.

Blev sedan stan med Dea, vi sprang omkring och letade doppresent till Melwin, som CH sedan dök upp och testkörde åt mig, han fastna för en clown som skallrade, så det blev det. Delar present med Håkan med, eftersom pojken inte har vett nog att köpa en doppresent åt lillen.

Sedan kom Anton hem till mig, efter en snabbdusch utan balsam! OMG! Dagens kris! Vi hängde en stund i lägenheten innan han skulle på något 18 årskalas. Då blev det till att pallra sig hem, kolla på idol och testa avslappningen på hela familjen faktiskt. Och min syster är ju ingen naturbegåvning vad det gäller att slappna av. Suck!

Och nu försöker jag få apparaten som ska läsa in texten på datorn åt mig att fungera. Men det får nog bli en annan dag, för teknisk är jag ju inte direkt.



Imon ser jag fram emot en kort dag i skolan, lunch med IdolEmelie på stan, hör och häpna, vi ska på dejt! Sedan iväg, förhoppningsvis, för att byta färg och köpa ny så jag kan kleta på det på väggarna i helgen. Sedan lite tid med Anton innan stora frågetecknet börjar. Vad händer egentligen imorgon kväll?



Ha det gött!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0