I faderns, sonens och den heliga andens namn.

Dop idag, Blev väckt 6 gånger om jag räknat rätt. Först Skulle min mobil berätta att det var dop idag, efter det skulle mamma och pappa säga hej då eftersom de skulle till Sthlm, kort efter ringde de som ska käpa vårat hus, de skulle höra så pengarna gått in på vårt konto, efter det ringade Håkan vid 10 efter att han varit uppe sen 8, då ville han leka, innan dopet, så då pallra jag mig upp och duschade, sen ringade Anton som skulle väcka mig igentligen :P Och sen gick mitt alarm på mobilen igång. Hej och hå säger jag bara.

Sen bar det iväg på dop, jag räddade Håkan med present från båda. Varse hurru! Melwin är ju en riktig going säger jag bara! Blev fika och mys, men Håkan drog efter en snabb bulle så han hade "viktigare" grejer för sig. Medan jag och Hasse satt och diskuterade div grejer han hittat på. Bla Söndagsutflykterna. haha. Saknar verkligen familjen och släkten, speciellt farmor som nästan grinade över att det var slut mellan oss. Vill ha mer släktträffar!

Blev en sväng till lägenheten för att testa nya färgen jag fått, blev bättre. Sedan gick jag till farmor och snackade lite med henne och syskonen, innan vi åkte och handlade sallad på VN och mös framför TVn med John Tucker must die, som btw är en film man kan se precis hur många gånger som helst! Hell yeah!


Nu verkar det bli ferre med syrran, kan ju bli trevligt eventuellt. Haha. Den som lever får se. Annars får jag promenera hem till Simon eller så.


Nee, the show must go on dårå.
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0