Helgen.

Efter en helg av mys med Sandro, streetrace, gos med Simon och maxbesök är vi åter tillbaka i vardagen, har varit en helt vanlig dag i temavärlden med hajkförberedelser och TTF tills det kommer ut ur öronen på oss. Sofies värld är på gång men werter får nog fortsätta sitt lidande ett tag till utan min hjälp.

Hängde lite i lägenheten efter skolan i väntan på körlektionen som var en besvikelse med alla de små bebisar som gett sig in i sångkarriären med Cantemus. Har nu cyklat hem och är utpumpad för dagen, humgrig som ett svin och inte alls sugen på att skriva den teorin i idrott som jag nu faktiskt måste lägga lite energi på såhär på måndagskvällen.

Och äntligen är mamma och pappa iväg och skriver på papprena om huset. Det är sålt! Det är nästan för bra för att vara sant, tänkte jag, innan jag kom på att detta kommer aldrig mer vara mitt efter 1 Dec, det är så en stor klump hopar sig i magen. Mitt hem, mitt allt, jag kommer alltid älska dig <3



Annars vill jag säga tack, tack till CH, för CH förstår mina problem bättre än vad jag själv gör. Tack CH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0