Helg.

Nu har hela helgen rullat förbi, och jag är sjuk som sjutton. Feber och allt det där, går på värktabletter för att kunna jobba ändå.

Började gårdagen med jobb, med syster, pappa, Jens, Henrik och Tom. Riktiga stolpskott hela bunten, haha. Joo, serverade fika och satt och såg söt ut, och räknade hur många gånger Jens och Henrik länsade godisskålen ja.

Sen på kvällen var det fest för trillingarna, men jag var ju lite sjuk, och orkade inte stanna kvar när CH var full som ett svin och stod och spydde klockan tio. haha.



Mitt jobb är ju då inte jättegivande, eftersom jag redan kan det där med att lägga upp fikabröd, och trycka på kaffeautomaten, men nu har jag faktiskt lärt mig saker. Jag har lärt mig att tomteland ligger i Finland, over polcirkeln, jag har lärt mig att vinden blåste sydöst idag och att det finns bilar med motorer, bilar med stora motorer och bilar med löjligt stora motorer.

Och ikväll ska jag bara ligga och dega mig, för jag är seg!


Ha det gott!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0