Gatukonst och födelsedagsbål.

Blev till att följa med syrran på Karins 20 årsfest. Vi gjorde oss iordning och förfestade hemma hos oss, jag fixade finaste frisyren på henne, sötsyster! Sen kom madde och Larsson och hämtade oss. Vi drog till Karin och tog ett glas bål, hämtade Sandra som har noll lokalsinne och sen snacka vi med lite folk på festen.

Var väl lite halvdrag på slutet. Slutade i en rätt lugn stämmning med folk i min lägenhet. Mysigt blev det. Fick skjuss hem av Håkan. tack så mkt.

Idag är det bakisdag, typ. Slappar bara, så skönt! Har inte gjort det med vilja på länge. Passar på att njuta!


Eftersom jag inte orkar skriva så fixar jag bilder istället. Enjoy.



image2


image3


image6




/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0