Död.

Och nej, jag är inte död för att jag är sjuk, det är nämligen så att jag mår mycket bättre idag, tack och lov!
Men, Krull lyckades övertala mig om att jag och Sandro skulle med på Karrofesten med honom och boysen imorgon, så jag skulle skicka upp Sandra till Karro idag för att köpa biljetterna, men dom är slut! Haha, så jävla illa. Men men, vad är väl en bal på slottet...

Var även och klippte mig igår, mycket glad med resultatet, tror dock att jag måste investera i en ny plattång, eftersom håret blev så himla lockigt nu.. Fick inte åka hem efter det eftersom det var visning hemma, så jag fick åka och hänga lite på pappas jobb, var ju riktigt kul det med, tur att nya Vecko Revyn hade kommit säger jag bara, och ja, jag är så mycket tjej just nu.
När pappa hade jobbat klart åkte vi för att kolla lite på lägenheten, första gången jag gick in där när det inte var någon annans hem jag klev in i, rätt härlig känsla. Får sådan lust att bara sätta igång!

Idag är jag i alla fall hemma fortfarande, fast jag har nästan bara ont i halsen idag, lycklig. Så jag och Annelie kanske beger oss ut till IKEA eller liknande, vi har ju verkligen gått igång på detta nu.


OCH! Bilddagboken är nere hela dagen! HUR ska jag ÖVERLEVA??! Haha, "oh it´s my life".



Ne, ha det gott!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0