When I loose myself I think of you.

Har varit en dag som andra i skolan. Blev volleyboll på idrotten, vilket uppskattades av mig själv då. Lite har jag kvar i alla fall. Vissa servar satt till och med skitbra, över förväntan!

Eftermiddagen spenderades med ett litet besök på Mcd där Frida och Tammie satt ( pinsamt Frida..), sedan gick jag till H&M för att köpa lösnagel eftersom min jävel ramlade av på idrotten (:@), där jobbade passande nog Greken, så han fick sina spermastrumpor (kommentarer överflödiga) trevligt att träffa pojken. Sen blev det till att spackla rummet innan kören tog över. Roligt nog sjöng tre av mina ungar jag hadfe på G-vik i sommras i barnkören som vi övade med idag. Svinkul. Dom fnissade rätt gott. Haha.

Kvällen blev det till att åka hem, kvällsmat och sen ut och promenera med farsgubben. Sitter nu här och försöker knåpa ihop lite projektarbete. Flitigt Anna!


/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0