Retrit som behöver uppföljning.

Hade en superskön men extremt kall dag ute vid Talludden. Retrit med Anna & Tord. Vi fick filosofera, fika, sova, ha avslappning, sitta i solen, äta tacos och snacka. Mycket sköön dag må jag säga. Dock vet jag inte alltid vart jag ska ta vägen. Tacka gud för att flickorna finns för mig då. <3 En härlig stund på stan med Sandra & Elli. Köpte platt och locktång, och en nagelfil. Mycket behövligt! Sedan tog jag och Elli en fika (eller en halvfika, pinsamt) medan Sandor (som Karin) var och klippte sig. Sååå fin! <3


image64





Imon blir det en soooft dag i skolan. Från halv tio till senast tolv. Jag älskar när GravidAnna bestämmer! Sen blir det tagga upp till stan och mina gröngölingar. Stadspromenix, sedan förfest och sen klaras. Tjejerna gör krågen! Moahaha. Ska bli riktigt kul faktiskt. Taggad.


Men nu är jag kissnödig. Illa!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0