För jag är starkare än du.

"They're really small people who has to climb on you, but when the gets to your knee you're just gonna stretch your leg and let them fall down once again"

Mot alla odds har denna dag varit bra. Sjuuukt trött på stupan, men en timmes sova på bussen ordnade biffen. Sedan sofisengelska, en mycket mysig promenad med Muttan och Laura på staden, tack för hjälpen gumman. You made my day.
Sedan iväg till IV-val och Sanna, koncentrerat pluggande, mycket värdefullt! Tack Birgitta för att du är den bästa läraren, och tack Sanna för att du ser saker ingen annan ser och faktiskt finns där. <3

Imon blir jag tydligen ett år äldre då, jag får gå ut, dricka alkohol, gifta mig, ta körkort, ta egna beslut med mera. Jag låter er veta imorgon om jag känner några större förändringar.


Dags för massa världsbilder!
Byye




Och så råkar jag ju då veta att det styrs tårta åt mig i köket för tillfället. Tagga morgondagen!
/ Anna

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men du skulle ju inte låsas om tårtan ju! GRATTIS! Älskar dig! Kramis

2007-10-17 @ 13:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0