Fina naglar och ett nytt rum.

Nu försöker jag få till ett vanligt inlägg här med. Varit i skolan en liten stund nu, har haft någon lektion av något slag.
Igår var jag uppe i lägenheten en massa och hjälpte mamma och pappa och bära och sen så hjlpte jag till att måla lite. Idag ska jag dit efter skolan och spackla mitt rum och kanske måla lite till. Sedan blir det kör minsann, är på tiden, får abstinens av att inte sjunga, kanske låter sjukt med jag är beroende, thats it.

på onsdag tar jag även med syster till storstaden Sthlm för en dag med shopping och mys innan vi ska till globen och se Gwen Stefani :) värt en glad gubbe. Kommer bli gryyymt! Galna flickor. Trots allt är det alltid min syster som jag har roligast med. Speciellt när vi sitter uppe hela nätterna fast jag ska till skolan dagen efter, tycker det är elakt eftersom hon alltid får sova vidare på morgonen. Grr.


men nu ska jag försöka ge mig in i projektarbetet igen och kolla in GI metoden, på något sätt måste vi få ned pappa i vikt...

/ Anna


Kommentarer
Postat av: SANDERA KLEMEEEETSEN HUH

åh snela hör gärna av dig till mig på onsdag om ja får träffa er nåra minuter på stan. kanske ta en fika ellernåt ?! är lite ensam häri
sthlm nu =(

2007-10-08 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0