Ett hjärta är inte ett hjärta utan.

Memories. 


En riktigt mysig hemmadag igår, bara låg hemma och mös med familjen, minus pappa som är på någon kryssning, kollade på ensam mamma söker och en massa roliga klipp med syrran. Min familj betyder verkligen hela världen för mig. En ledsen Anna, vill bara dra sig undan och vara ledsen. Men då kommer familjen och myser och gör mig på så himla bra humör. Vad betyder någonting om inte familjen fanns? Jag är världens lyckligaste flicka, eftersom min familj är det finaste jag har. 

Snart blir det iväg till skolan. Ska söka lite information om GI metoden till mitt IV-val. Måste bara väcka syrran först, jag tänkte att hon skulle få köra ned mig. Sen blir det hänga på stan efter idrotten, kör ikväll. 

2 dagar kvar!


/ Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0