Det finns alltid tid för tre män och tusen tjejer.

Styrdes Ladies Night efter jobbet igår, en skämmande, roande och underhållande kväll med Milkael Tornving, Kjell Bergqvist och Martin Stenmarck i spetsen, en helt underbar show som innehöll det mesta. Dom killarna kan underhållning vill jag lova. Tack Mamma, tack Annelie. Ni är mitt liv, ni är min luft, utan er fins jag inte.

Idag styrdes det jobb igen, Henrik åt även idag upp ALLA korvar, inga till kunderna. Sen mötte jag flickorna (läs Sandra, Karin och Elli) i lägenheten, vi skulle till och måla, i ett hav av färg i trosor och jeansoch alla andra lite minde ömma kläder som vi kunde avvara målade vi rummet. Två strykningar och rummet bör vara klart, annars blir det mera strykning någon gång. Helt underbart att träffa Sandra igen <3 Så saknad. Och så fick vi ju saker gjorda med. Jag bjöd även damerna på mat, som dom lagade. Fiskpinnar, ris och beanéssås enligt Karins order.

Jag är inte vän med folk som inte vill. Jag och Bertil klarar oss utmärkt själva. Ett telefonsamtal bort. Ska det vara så svårt?


Jag och CH (och kåta äcklet) hamnade på vimmelbilderna på Klaras :) och på satin kanske. Jag hittar inga bilder alls faktiskt. Men man skulle ju vara med på kort första kvällen ute, och det ansåg jag var i Fredags. Så här är den!


image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0