Även en myra är en varlese.

När jag såg det, orden, det var som ett hårt slag i ansiktet, ett hårt slag som för att få mig att vakna, på ett brutalt och jobbigt sätt. Ändå vaknade jag inte med ilska, jag vaknade med ett frågetecken. Varför slog du mig? Varför ruskade du inte bara på mig? Eller strök mig över kinden? Ett ord som sårade mig mycket, men inte ågonting jag inte klarar av, det känns inte lika hårt som jag trodde det skulle göra, eftersom jag visste att du till slut skulle väcka mig. Jag hade hoppats på att du skulle väcka mig på ett mildare sätt, men kanske var det tur att du slog mig, eftersom ditt medlidande inte är det jag önskar mig för tillfället.

Och jag är inte den som slår tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0