Allting är på något eget sätt vackert.

Precis kommit ut ur en varm dusch efter att ha promenerat hem från stan, och nej, inte till lägenheten utan till huset. Detta efter att Sanna klockan sju smsa och frågade om jag täkte komma på konserten som Må Bra kursen skulle på. Joo, det skulle jag ju. Brottom brottom, hann dit till andra halvlek så att säga. Mycket mysigt, klassiskt.

Annars har jag hunnit slipa mitt spacklel på rummet idag, samt satt upp en del maskeringstejp. Köpt färg har jag med. Bytte stil TOTALT. Rummet blir nu mycket ljust rosa ( ja, jag vet hur det låter) och lila på fondväggen. Men det var så myciga färger så jag kunde inte låta bli!

Annars så letar jag efter något som gör mina regninga dagar mindre trista. Vart hittar man det?

Kommit igång med projektet. DVS tagit kort på pappa, vägt honom och mätt magen osv. Nu ska han även få en träningsbok, där han ska skriva varje gång han tränar. Oh vad jag fixar!


Nee, sovdax kanske. Skola 8, med redovisning. Läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0