Men än är ingenting för sent.

Lite skola idag trots sjukanmälning av pappa imorse. Var ju viktiga saker på schemat, jobbigt värre. Som ett studiebesök och en film. Men det pallade vi. Missade lunchdejten med muttan bara. Illa illa. Pluggis? haha. Att vi överlever hallå.
Och det var du som trodde att du hade något att säga till om? När tröttnar du på dig själv? Tror du att du har rätten på din sida att trycka ner andra? Och om du nu har det så kan du väl börja göra det med någon annan..? Pröva en av de tre vännerna du har kvar? För jag bryr mig inte ska du veta, jag har ett liv, till skillnad från dig.

Haha, temareklamen på tv igår. Söta, underhållande. Och mamma pratade igenom hela. "vem var det?? Vad är det här? Är det eran reklam?" och så vidare, lagom till att hon tystnat var den slut, kort men kul. Moviestars?

Fick dissa fika med Sandro idag, ska ju på Queenmusikalen i Karlstad ikväll, ska bli mysigt som tusan. Dock är hela familjen sjuk. Men de gör inget, vi lyssnar ju bara med öronen. Och så kan jag sova hela vägen dit. 10 mil på två timmar. Ingen höjdare när jag och Håkan åkte två gånger på två dagar. Men nu kan jag sooova. Så mysigt.

image82


Var i Örebros moské idag med skolan. Var lite öppen! Och Johan! Sluta dra över lektionerna, vi slutar ju ändå lyssna.



Nee, bajs asså.

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0