Kroppen vet det huvet anar?

Jaha, ett år i befrielse, ett år av avkoppling, av sinnestämming på topp, av underbart välbefinnande. Om man gämför med det lilla åskmolnet som dök upp dagen till ära. Mensen hade än en gång infunnit sig i min kropp. Efter över ett år i befrielse skulle den jävla P-staven förstöra dagen för mig och ge mig så kraftig magvärk så jag vek mig dubbel ett visst antal gånger i skolan idag. Jag är inte överlycklig.

Annars var dagen soft, trodde jag, som missade en lektion i mitt lilla drömlandskap. Insåg även att min frånvaro på svenska lektionerna inte alls kan vara bra för mina betyg. Hmm hmm. Och vad gör man åt ett sådant problem? Fjäskar ännu mer och bryr sig ännu mindre. Nee, ska faktiskt försöka hjälpa min grupp som nu gått ihop mot mig i något slags hot om att jag blir exluderad om jag inte infinner mig nästa lektion. Hoppas att jag slipper mensont då bara.
Är lite ledig från skolan imon, soft som tusan om jag får tycka själv. Måste dock göra mina 70 ton läxor. Just nu hatar jag skolan.

OCH  JUST DET! Lyckats få jobb har jag med, K3 aka Sitel har numera fått ännu en talangfull medarbetare på tisdagar och torsdagar, ev onsdagar med. Beror ju på om jag vill ha pengar eller liv. Mycket nöjd är jag i alla fall.


Haha, jag älskar i alla fall Jimmy, fast han inte är någon prins. Av honom får jag alltid sms när jag som mest behöver dom. Vilken kille!
Blev fika och julklappsinhandling idag med. Sandra och Elli gjorde mig äran att följa mig runt omkring i den mörka staden. Vi kom fram till att vi längtar efter julbelysningen och att Sandra även hon ska börja jobba på K3 på måndag. Vilka stjärnor vi är!

Imorgon blir det utgång, någon privatfest av okänt slag på Frimis, garderobavgift. Champange och snittar? Jag fattar inte riktigt, men suger det så drar vi! Vi har ju massa annat skoj vi kan hitta på. Och supa ner oss kan vi ju göra på fler ställen. Och jag känner mig ju rik också. Dock inte rik nog för att köpa elafantdildon, sorry Frida. 620 kronor känns det inte värt ändå. Du får önska dig något annat. En riktig dildo kanske? Eller en av de fina katterna de även har att erbjuda på våran favoritaffär? Jag känner mig alltid nöjd efter inköp, men presenter är alltid roligast. Mamma kommer bli glad!



För långt börjar det bli. Så nu ska jag försöka hitta någon bra film som syrran hyrt och ligga och gosa i sängen lite grann. Jag tycker jag är värd det. På något extremt konstigt vänster så lite som jag åstakommer numera. Men nu är vatten viktigast! För mig i alla fall.


Tänk på någon annan i jul. Ge bort ett bättre liv. Besök http://www.campaignhost.se/actionaid/julklapparmotfattigdom/
för att ge en kvinna ett bättre liv. Istället för att ge farmor en chokladkaka, ge henne vetskapen av att hon gjort en fattig kvinna lite rikare.

Gonatt!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0