Can´t stop loving you.

Det är vi, som olja och vatten går vi ihop som ingen annan, hittar tillbara och funkar perfekt.

Anna , Jag ska aldrig sluta sjunga för musiken är mitt liv, säger:
Nuffi :)
frida forsberg säger:
pluffi:)
Anna , Jag ska aldrig sluta sjunga för musiken är mitt liv, säger:
moffi:D
frida forsberg säger:
doffi:)
Anna , Jag ska aldrig sluta sjunga för musiken är mitt liv, säger:
koffi:D
frida forsberg säger:
stoffi!
Anna , Jag ska aldrig sluta sjunga för musiken är mitt liv, säger:
knuffi :D
frida forsberg säger:
knulli
Anna , Jag ska aldrig sluta sjunga för musiken är mitt liv, säger:
haha, ;)


Haha, ikväll haglar komplimangerna :) jag är inte den som klagar :)

Men vem håller om mig när jag ska sova? Who cares??!  Jag är lycklig ändå !



/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0