Är man tillsammans om man skedat?

Nu sitter jag hemma hos Frida Evelina Forsberg och tittar på Idol med hela familjen. Precis vad vi ville ha ikväll. Vi är trötta, på gränsen till sjuka och imon är det jobba och sjunga som gäller. Det kommer bli FETT! Sen blir det kanonkalas på kvällen, som det ser ut nu då. Annars har vi varit extremt duktiga och så i skolan idag, jag fick in mitt hemprov. Extremt nöjd. Sen fikade vi, Frida åt halva Sverige så nu är hon lite fattig, och jag fixade svingod milksaken, och ICAs kladdis. MUMS!

image79


ja, någon måste vi väl få in en bild på, och jag fanns ju inte på den här datorn. Så det blev en Frida.. Hade så kul, vi går väl snart ut och går, så jävla hurtiga som vi nu blivit.

Hade!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0