Nyårsafton.

Sitter här framför datorn och försöker skramla ihop lite låtar till någon slags dvdskiva full med musik. känns inte som jag kommer lyckas med tanke på mitt engagemang med musik just nu.. hmm.
Ikväll är det alltå sista kvällen på året. Välkommen till en ny start!
Mitt nyårslöfte är att vara mer självisk. Jag måste nog börja vara det. 

Nagellacket måste torka nu, ska hoppa in i duschen, sen hem till sandro, blir middag och förfest där. Mysigt värre. Sen ska vi se till att hitta fest, nemas problemas säger jag. Kvällen blir som den blir, med skumpa cider och violshots.


Jag får inleda mitt nya år med mina bästa vänner, jag är lycklig.




Gott nytt år gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0