Julmusik och klapphandel.

Håller på och julmyser i hemmet idag. Har varit ute en sväng med min bror och köpt julklappar. Ibland behöver man ta hand om honom också. Och nu håller jag på och ta hand om hans rum. Tokstolle.

Nu är det snart jullov, tack och lov. Men jobba tisdag torsdag anyway. Men de blir bara trevligt tycker jag. 

Ikväll ska jag med min älskade mamma på volleyboll, mycket viktigt att ta hand om mammi med. Henne tycker jag om. 

Fredagen blev utgång med Sandro, men hon hittade någon snygging, så jag begav mig mot mina bästa trillingar, som var något salongsberusade alla tre. Tog med ena hem, haha, han ville känna på storstadslivet. Slocknade direkt gjorde han, medan jag kollade på film. Jude Law är ju snygg som få. <3
Spenderade hela Lördagen med CH. Vi låg och garvade i sängen halva dagen. Tjuvlyssnat <3, sen drog vi en vända på stan. Jag betalade hyrfilmer som vi gick hem och kollade på. Kvällen spenderades på lugnaste vis med familjen. Mysigt. 

Men nu ska jag bege mig. 

 

Kommentarer
Postat av: Charming man

gillar du julen?

2007-12-16 @ 16:19:33
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0