Jul Jul, strålande jul.

Luciafirande för hela livet nu känns det som, jag har liksom inte haft speciellt mycket fritid denna vecka. Med tanke på att jag börjat jobba med. Har varit körträning, körkonsert, luciatåg, redovisningar, jobbgenomgång och div arbeten. Jag är ganska slut, på ett skönt sätt, veckan har varit fantastiskt rolig, och samtidigt som jag fått nya bekantskaper så har jag byggt vidare de jag redan hade. Agnes, sofia, Tessan, Malin, kören skulle aldrig gå utan er. Ni är sjukt bra. Vi har sjukt kul!


image90


Jag vill även slå ett slag för en bra kompis, Sanna, kan jag inte tjata nog om. Dina kramar är bäst <3.
Slut på Må Bra kursen nu, lite lessen i magen. Men ska bli dokumentationer som ska in. Så ite mer kontakt blir det.


Du är ute ur mitt liv, efter så mycket smärta. Jag vill inte ha dig, jag tror inte att vi kommer hitta varann, jag hoppas inte på en förändring, jag tänker inte på dig, jag accosierar inte förhållande med dig och jag letar inte ens efter någon. Jag trivs som singel, dyker någon upp så varse. Men nu ska jag ta hand om mig själv och mina behov.


Jag lever för mig och ingen annan. Tackhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0