Irritation..

En bild, en bild och till denna en hel bunt med åsikter. Åsikter från dig, som inte har något med denna bild att göra, inte behöver du skämmas, du behöver inte titta, inte samtala med folk om den. Ingenting. Därför känns det så himla krasst att behöva få de där onödiga kommentarerna. Bespara mig. Mitt liv, mina val och min underhållning. 

Har äntligen köpt min klänning som egentligen var för dyr för min plånbok just nu. kanske inte den mest glamorösa klänningen världen skådat i år, men bara känslan av att vilja gå tillbaka för att man kände sig så fin i den gör den ju värd att köpa. Så det gjorde jag! Wow.



Annars så blev edet lite filmmys hos Micke igår, Big daddy och saving private Ryan, samt lite Scrubs. Mysigt värre. När jag sedan cyklade hemåt idag vid tre tiden kom jag cyklandes upp för backen vid Nikolai kyrkan, och lagom till att jag svängde upp på Drottninggatan gick alla ljusen på, känslan var underbar, känslan var vinter. Jag vill ha mera. Just nu i alla fall..


Nu blir det pappas goda mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0