If I got on my bike, took of my top. Would I bee in your way?

Det håller på att förändra mig, utifrån och in. Snart kommer även jag ha anorexia, jag kommer blondera håret och använda aldeless för fina kläder i skolan, för pojkarnas skull som jag inte har något intresse av. Jag kommer ta mig fram i skolan genom att be killarna göra mina läxor och sedan skriva någon rad själv.

Eller..

Så kommer jag fortsätta som mig själv. Jag kommer vara den jag trivs med att vara, stå upp för mig själv. Jag kommer titta ned på sånna som er. Jag sköter skolan på mitt sätt, jag umgås med de som faktiskt gillar den jag är på riktigt, istället för något barbieyttre. Och när skolan är slut lämnar jag er, och kommer aldrig besvära er igen. Kan ni bara låta mig vara då?




Fått erbjudande om jobb på VM media idag med. Han hade fått ett mycket bra intryck av mig. Det känns ju bra inför framtida arbetsintervjuer, speciellt iom att jag var helt oförbered och inte alls nervös. Men nu är det K3 som gäller. Eller, egentligen sen i måndags. Men nu har influensan hägrat hos mig i snart en vecka, jag är less på det och vill börja jobba! Heja heja! Tänkte ringa och kolla om jag kan börja på måndag kankse. Men sen är det ju den förbannade luciaveckan nästa vecka. Skit då. Och den vill jag verkligen vara med på på riktigt.

Mamma dampar på Elisabeth, jag ifrågasätter mod, ring om du sagt att du ska ringa för fan. Så jävla hårt på krigsstigen är hon, ska prata med rektorn och så. Vi får se hur det går för mamma. Jag orkar inte längre, jag glider bara med. Vill de andra barnen mobba mig, så bring it on. Jag orkar inte.



Muttan och Sanna räddar mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0