Drömmarnas land, i mardrömmarnas tecken..?

Det visar klart och tydligt att det inte spelar någon roll hur mycket man finns. Men jag lär mig ju, ytliga relationer är det som håller i längden. Förutom med Simon ;) Som är och jobbar på Grand nu, men som kommer dyka upp närsomhelst här nu hoppas jag. För här ska det tittas på film heeela natten, killen har redan lämnat sin dator här, som är fullskiten med filmer, och jag som inte kan öppna den, krävs fingeravtryck.. Suck!
Annars ska vi upp vid tio imon bitti, till Guldsmedshyttan och hämta mormor, jag är lycklig.


Hmm, så störd på hur du fått mig att vara. Varför skrämmer det som är bra mig? Jag vill inte fortsätta kämpa, jag vill vara Tjejen för en gångs skull. Du skadade mig. Jag tror killar ska vara som du var/är. Dags att lära om Anna.. ? Only time can tell. Hoppas i alla fall det. Jag vill inte vara en gammal hund. Jag vill inte bli den jag var igen. Hellre nunna. Jag vill inte, jag ska inte. Jag kommer inte! Deal.


Nee, nu blire julmusik.. Men jag börjar i alla fall inte i september ;)

God Jul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0