Billboard.

Håller för tillfället på att uppdatera min låtsamling på datorn. Blir en liten titta på billboard för att spana in det nya frächa då. Hej och hå vad allt är superbra.
 

Mitt onda i ryggen är över! Antagligen bara lessen en stund, fast i ryggen istället för ögonen. Eller ja, det är väl bara jag som fattar som vanligt. Fan.


Vänner har aldrig varit mitt stora problem. Bara att fatta vilka som är riktiga. Du är inte riktig, bra då vet vi det. Alla glada och nöjda.

Stan imon då? Har känt mig bakis hela dagen, aldrig varit så tungt att cykla som idag, ingen humor. Men jag kommer strongt tillbaka imon. Annars är jag bara helt pepp på nyår nu, jag ska ha min klänning, bara för att jag känner mig fin i den, blir nog middag med brudarna om det blir kuligt, sedan utgång. Eller, festgång. Nyår är inte så mycket krogen. Vi får se vad som stryrs. Anna är alltid på :)


I'm not gonna write you to stay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0