Födelsedag idag :)

 image1
Tyvärr inte min födelsedag då. Utan CHs! Grattis din lilla finne!


Lika bra att det inte var min födelsedag säger jag bara, för idag är jag rätt så sjuk. Och vi hade Walk ´n Think i skolan idag, dvs. en promenad, i stil med tipspromenad, med filosofifrågor till Oset där vi fikade och hade klassamling, mamma fick även hämta mig där. Kallt.

Var med sis på arbetsförmedlingen efter, vuxendagis asså. Lite stört hur det går till, hoppas man aldrig behöver vända sig till dom säger jag bara.


Men nu sitter jag och väntar på att min käre far ska komma hem så jag kommer ut till CH och pojkarna, eftersom deras föräldrar envisas med att låta pojkarna bo så jävla långt ut på landet. Och imorgon blir det jobb, med Henrik, Jens och alla andra fulisar. Till och med sällskap av Syster tror jag, kan ju bli riktigt kul! Därför blir det kanon att dom ska ut på krogen, måste jag erkänna.


Ha det guld!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0