Vår för i helvete!

Nu äre sommartid! Vilket innebär att klockan är 18 och det är fortfarande helt ljust ute! Snacka om att jag längtar efter sommarens sena kvällar <3

Igår hade jag mysdag med mina tjejer <3 Vi var på Marieberg och shoppade. Välbehövligt! Man får lite abstinens när studiekassan inte räcker till vissa månader.. Men denna månad blire inge studentlitteratur att köpa iom att jag mitt pucko lyckades köpa till denna delkurs förra månaden :P Bra nu, men inte då :P

Köpte bland annat en jättefin jeanskjol, vita träbokstäver att ställa på pianot som äntligen hittat hem till oss, Kärlek blev det. Köpte även en liten gullig kattkoja som kissarna slåss om att vi ligga i nu ;)

Ikväll bär det av till hallonstigen och lite familjemys. Med cykel! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0