Löper.

Nej, rubriken syftar verkligen inte på något jag gör. Utan det syftar på något som vår underbara kisse Selma gör. Haha, hon började löpa regelbundet för ca 6 månader sen, höll på i kanske 3 månader och sen slutade hon. När det höll i sig var vi helt på det klara med att sterelisera henne, men sen höll det upp som sagt. Och till saken hör att denna katt är lite ensamvarg och tillbakadragen, eller VAR det innan hon blev könsmogen. Så nu vet vi inte riktigt vad som händer, vore synd och plocka bort myset i våran goa tjej :/



Mitt hormonmonster :P

Aja, i morse när jag gick upp så ska katterna i vanlig ordning gå på toa samtidigt som jag (fast inte i samma rum som jag tackochlov!). Varpå Selma kommer ut med värsta bajsklutten i röven som hon skrapar av mot golvet och fortsätter att skrapa i värsta paniken. Misstänker att det kliar lite för henne så vi provar att avmaska och hoppas på det bästa :P haha.

Annars har mina ben mått bättre idag. Eller, det beror nog mest på att jag knaprar Voltaren mot inflammationen, så det går bra. Jonathan ska få tabletter av sin mamma idag med som ska hjälpa riktigt bra har hon lovat!

Klarade av lektionen ganska snabbt, men måste se till att plugga en massa nu så jag har en chans att klara tentan sen på onsdag. Tur nog har jag Malin att plugga med. Puh! Dock fattar vi typ samma saker, lite otur för då kan vi inte hjälpa varann... Men min datahjärna till pojkvän gillar teori så han ska lära sig allt och sen lära oss. Det hoppas vi funkar!

Nu ska jag titta på TV :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken jättego bild på löpmonstret. <3

2010-01-27 @ 10:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0