Gruppövningar.

Skulle ta min lilla promenad till Universitetet nu på morgonen. Dock hade vi en rätt så aktiv dag igår, blev både tennis och en jättemassamycket promenad. Och mina benhinnor har ju inte varit glada på mig på över ett år, så jag fick minsann veta att jag lever... Detta resulterar i att Jonathan kör mig till skolan :) <3

Igår var vi åven på IKEA och köpte en ny byrå :) en vit! Så nu mamma kan du få tillbaka eran fula om du vill :P haha! ;)

Var även inne på Marieberg men det var faktiskt mest Jonathan som handlade igår. Ibland ska det vara så med ju! ;)

Åkte och hälsade på Jontes mormor och morfar i Lundby med Harry och fick lite fika. Tog en lång prommenad där i området och joggade lite med honom.. Hans energi gick lite upp och ned under tiden så frågan är om han verkligen blev så trött. Kan ju fan inte stå på en äng med en lös hund som har gått och lagt sig i snön?! Knäppis! :)

Kollade på handbollen igår med (men ska väl kanske sluta med det eller?) och sen kollade vi på the Butterfly effect, dock fick vi ett dåligt slut. Lite besviken eftersom jag inte sätt den innan.

Dags att dra igång dagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0