Ny kula.

Haha, avslutade med världens deppigaste inlägg och sen en liten paus :P joo, det var väl lite halvtråkigt gjort av mig. Men men!

Nu har jag i alla fall hunnit med en helt fantastisk helg med svärfamiljen i Gillersklack, även om benhinnorna stoppade mig från utförsåkningen. Har även haft min äckliga grammatiktenta, så nu håller vi alla tummar vi har för att jag klarar skiten :P haha. Det låter väl bra va? ;)

Idag sitter jag dock hemma helt själv. Jonathan är i skolan och jag har gått och blivit jätteförkyld. Suck. Jag kan fan aldig vara frisk tror jag.. Aja, det var ju lite skit samma eftersom jag ändå inte kan göra något med mina onda ben :P

Ska i alla fall få hit en tjej som ska köpa våran fåtölj idag. Håller på att fixa iordning i köket och datarummet. Känns mycket bra kan jag lova!
Sen ikväll ska vi troligsvis åka och hämta hem ett piano, som ska stå i datarummet. Det blir faktiskt kul att få hem ett piano som Jonathan kan pilla på :) Inte lika kul med hans syntsak :P

Aja. Då vet ni ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0