April!

Oj oj oj, haha. Jag hänger knappt med i svängarna. Fick helt oväntat ett meddelande från Anton idag om att vi ska hålla fest imon. Okej tänkte jag! Dock är det LÅNGfredag, och då börjar tydligen festen 12 på DAGEN! Så klockan 12 imon bitti (ja det heter bitti när man pluggar, det har du med gjort!!) kommer det ett gäng killar hem hit för att börja förkröka :P
Känns som att jag kommer ta det lite lugnare och korka upp framåt kvällen :P Men dagen innebär nog en hel del skoj i alla fall! :) Tagga!


Annars har vi det rätt bra! Håller på och smörjer in mina benhinnor varje dag, så jag hoppas att dom kan bli friska nu efter ca 2 månaders inflammation.. Det taggar vi med!

Och snart fyller min finaste finaste finaste fästman år med! Och jag har VÄRLDENS bästa present som jag inte kan outa på någon vecka, men det kommer bli så GRYMT lyckat! Åhhh! Hela jag bubblar! :D


Nee, nu ska jag gå och hoppa på tjockisen i köket (inte Korven).

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, nu jäklar är det vår! Och födelsedagskalas var det i dag. Med en jäkligt god tårta. Mums. ;)

2010-04-05 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0