Natt och aldeless för sent.

Klockan är natt nu. Men jag är vaken. Brukar bli så, inte så bra men det känns produktivt just ikväll. Har läst igenom lite paper tills imon och tvättat hela kvällen :) Det är duktigt!

Men min dag har varit bättre än så!
Började dagen med att möta Erika på CityAkademin för att ringa vår seminarieledare och få respons på vårt paper. Hon var kraftigt imponerad och lovorden regnade över oss, kändes riktigt kuL! Efter det, då vi hade tänkt rätta arbetet, kunde jag istället sällskapa mamma till sjukhuset. Mitt i allt det dumma med sjukdomen fick vi en riktigt mysig dag med massa prat och fika :) Hon är speciellt bra min mamma.

När vi varit där kom vi hem till världens gladaste hund och hängde lite, innan vi tog oss till Entré och shoppade lite. Fick en jättefin tavla av mamma som står på våran nyuppsatta hylla nu, som pappa var så otroligt gullig och hjälpte oss med. Han är med bäst.

Tog med hem med mat från Saigon, mums mums tyckte vi! Lite nudlar till mig och friterat till min tjo0cka sambo, hoho. Sen började väl kvällen och det roliga slutade, haha. KUL!

Imon blir det diskussion av paper, sen tänkte jag hänga lite i skolan och läsa i lässalen. Har ca 200 sidor att läsa tills på torsdag, så det är bara att sätta igång.


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0