Förlåt Marcus.

Nu har det ännu en gång varit dålig uppdatering. Men det finns förklaringar till det med, som det mesta. Men jag tänkte lotsa er igenom veckan;

Lördag:

Då var det ju alltså Tjejvettern med Sara och Åsa. Gick upp vid 6 för att åka husbilen till Motala. Drog på oss alla kläder, hämtade nummerlappar och sen var det start. Jag åkte ca 2 mil på min cykel, som är en citybike från biltema. Nej, inte den bästa cykeln att få för sig att cykla tio mil på. Så jag bytte med Sara som klarade kanske 3 km på den innan hon gav upp. Haha. Så det slutade med att Åsa fick cykla på min dykel hela vägen medan jag och Sara byttes av.
Men loppet gick väl helt okej, med tanke på att jag inte har cyklat någonting sen vi flyttade till stan i april. Drog oss runt på typ 7 ½ timme, så verkligen inte snabbt, men det var ju inte heller målet.

Efter loppet stannade vi på McD i brändåsen där min mamma, syster och bror satt inne och åt i restaurangen, kan lova att jag var lite mör i kroppen. Haha. Och när vi kom hem tog jag ett långt bad och sedan kom Fredrik och David och spelade tv spel.

Söndag:

Jonte skulle åka, gick runt och grät typ hela morgonen, följde honom till tåget och tog ett snabbt hej då. Usch vad hämskt det var. Men jag gick direkt hem till Lina, grät lite där med henne och Johanna och drack vin och åt god sallad, supermys!

Måndag:

Hade haft lite svårt att somna på kvällen innan så var rätt trött. Men Sara kom och skulle bo hos mig på kvällen och Elli var här på middag. Så det kändes skönt!

Tisdag;


Blonderade håret hemma hos Elli efter jobbet, efter att jag powertvättat i en timme. Tröffade Sandra, Evve och Ronja där med.

Onsdag:

Jag och Sara hade myskväll hemma med Greys Anatomy, inte så mycket hände men sjukt mysigt. Gjorde världens godaste kyckling curry :)

Torsdag:

Annelie fyllde 22 år!! Så jag knallade dit tidigt som fan för att vara med och sjunga :) Efter jobbet tog jag hans om Sara en stund som hade gjort slut med sin kille. Sen tog jag med henne till mamma och pappa på middag och efter det drog jag och Annelie till Hovsta för att hämta en fåtölj som jag hittat på blocket som nu står i vårt sovrum.

Fredag:

Firmafest! Tog mig till Michaela en stund efter jobbet för att kolla in hennes nya fina lägenhet :) Sen förfestade jag och Lina lite innan vi i regnet åkte till I3 för fotboll. Jag fick pris för att jag hejade på bäst. Haha. Bjöds på hamburgare och dricka. Och efter det blev det mys hemma hos Lina med lite vin :) Känns skönt att jag har henne <3



Och idag ska jag iväg och mysa med mammi! Jag älskar det <3

Kommentarer
Postat av: marcus

lugnt;D

2009-06-14 @ 02:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0