Datastopp.

Sitter på jobbet just nu. Är datastopp så finns inte så mycket att göra. Så jag tänkte passa på att skriva här!

Klippte mig hos Michaela igår, så jag är riktigt nöjd eftersom mitt underhår blir mindre tovigt nu! Sen skulle jag gå hem och så kom jag ju på att sushi är skitgott, så det blev middagen. Mums!

Faaast, i tasdags var jag faktiskt mindre glad. En riktigt jävla jobbig dag. Kom hem efter jobbet, Elli skulle komma men hon hade blivit jättesjuk (hoppas på att hon mår lite bättre nu) och så skulle Sara sova hos mig fast hon stannade hos sina föräldrar. Hade väl inte varit hela världen om det inte hade varit en så jobbig dag. Inte så kul på jobbet, mådde riktigt dåligt, orkade inte laga mat, saknade Jonathan riktigt jävla mycket och allt bara kändes tungt.
Men som tur var ringde min älskling hemifrån faster eftersom han inte har någon täckning hos henne. Det gjorde min kväll mycket bättre!

Och i helgen blir detr som sagt Göteborg med Jonathans familj för att hälsa på hans morbror med familj. Kommer bli skitmysigt! Trivs verkligen med dom! Plus att det blir Ullared på söndag, och det blir ju guld ;)


Nee, nu ska jag nog ta rast från datastoppet.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fortfarande datastopp? Eller är det totalt skrivstopp hos dig? ;)

2009-07-01 @ 11:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0