Åsas kurer

Jaha, helgen spenderades lite på Yeah! festivalen, och hemma hos elli och martin för att kolla Robinsson (skandal..).

Söndagen blev det fika med min underbaraste mamma, och resten av familjen med såklart, men det var ju hennes dag så... haha.
Sen tog jag och jonathan det väldigt lugnt innan det var dags för Vokens konsert som var hur bra och lång som helst. Åkte sedan med Åsa och Christer hem och åt kebab, och då kom Åsa på att jag skulle dricka C vitamin och äta massa tabletter och skit, så jag mådde väl lite illa när jag kom hem. Men men ;) Hon är ju gullig i alla fall ! Och nu har hon hittat till min blogg efter X antal egna försök. Hah.

Men som sagt, lite sjuk idag så jag är hemma. Mår riktigt illa, näsan rinner och jag tänker inte ställa mig upp på hela dagen! :P

Tur som är har jag ju världens gosigaste korv hemma <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mera Kan-Jang!!!

2009-06-01 @ 21:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0