Kom annat emellan.

Tänkte att jag skulle ha skitmycket tid till att skriva på bloggen nu när min karl lämnat mig för varmare breddgrader (?!). Men icke sa nicke. Jag har fan haft fullt upp nästan varje dag, och när jag inte haft fullt upp så har jag verkligen inte känt för att sätta mig framför datorn. Så det har blivit lite dåligt här. Haha.

Men nu har i alla fall nästan alla 26 dagarna gått och det är på fredag som jag och familjen Hammander tar oss mot Gotland, bad, släkfest och Jonathan <3

Tänker mig faktiskt att jag ska försöka börja uppdatera mer när jag kommer till Gotland, mest för att jag kommer ha lite dåligt med täckning på mobilen, så det blir nog mycket datakontakt med alla.

Aja, nu sitter jag i alla fall på jobbet. När jag slutar ska jag ta mig till mamma och pappa och mysa lite tänkte jag. Imon ska jag bjuda Marcus på pizza eftersom vi missade det sist och så måste jag självklart hinna packa! Gaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0