Gotland.

Jag är framme på Gotland nu. Kan lova att det blev ett kääärt återseende med min älskade. Har en hel del att ta igen så släkten tycker nog att vi är lite väl gosiga ;)

Saknar min underbara familj redan, men hoppas på att dom har möjlighet att komma hit i sommar i alla fall.

Imon ska vi upptäcka Visby! Men Jonathan jobbar lite så jag får gå upp 6, åka med till Visby, sova i bilen. Umgås med honom 5 timmar och sen vänta på att han slutar vid 8. Haha. Bra schema ;)

Men nu är det gonatt tror jag. Blev en lång natt inatt med färja som gjorde att vi var framme typ 3 och somnade runt fyra. Var ju även på släktkalas som började 12, haha. Tungt! Gonatt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0