Fredag igen.

När man är sjuk så blir det ju lite så att dagarna flyter ihop. Vilket de även denna gång gjort. Att det redan är fredag?!

Ska hem till mamma och pappa ikväll och mysa och titta på Lets Dance, skitmysigt! Jonathan börjar ledsna på att sitta hemma med mig hela kvällarna nu. Haha.


Idag sitter jag hemma och kollar på säsong 1 av Sex and the city. Mycket mysigt!




Fick btw "rätt" av min läkare på vårdcentralen igår. Hörde ju av mig i tisdags och sjuksköterskan sa att jag kunde få utskrivet sjukintyg retroaktivt. Läkaren sa dock att det inte är möjligt. Sedan skyllde hon att jag är orkeslös och mår dåligt, (som jag gjort sen jag var typ 13..) på att jag inte har någon kondition. Menade på att mina promenader till och från jobbet tre dagar i veckan inte var i närheten av normalt och att jag måste röra mig mycket mer än så.
Hon var även mamma till en tjej i min ålder och menade på att hon vet hur "ni ungdomar" lever. Har hon varit hemma hos mig och sett hur jag lever?

Slutade i alla fall med att jag fick ett sjukintyg på en sjukdom jag inte har. Jag har ont i magen och feber och hon sätter "övre luftvägsinfektion" på mig. Typ förkylning..

Nästa gång byter vi läkare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0