Vilken dag!

Oj oj oj. Dagen blev mycket längre och bättre än vad jag hade tänkt. Skönt att jagmådde bättre imorse i alla fall.

Började med att cp katten klöste sönder min handled - helvetes katt! Men sen tog jag mopeden upp till stan, skulle ju ta en fika med Linda. Slog ihop det med frukosten så att jag kunde unna mig ordentligt. Blev ett mycket kärt återseende i alla fall. Och vi satte oss på bara vara där det kostar lika som det smakar. Men oj oj oj vad gott och mysigt det var! Det är lätt att låta tiden rusa iväg när man är med Linda, myspys!

Vi nöjde oss i alla fall inte med att bara fika. Utan det blev även en runda på stan. Shoppade en väska på H&M, leggings på Lindex och lite till lägenheten på Åhlens. Sen fixade ju jag och Marcus lite godsaker till ikväll med. Eftersom han är här nu och tänkte stanna här med. Blir övernattning och myspys. Just nu har vi smällt i oss ungefär en pizza var. Men oj vad gott!

Just nu äre AFV, jag är proppis och sitter med den bärbara i knät. Just nu är det lite jobbigt att lära sig skriva på tangenterna här, men det ger sig väl så småningom hoppas man.


Och just fan! Tänkte bara säga att jag älskar Jonathan, trots att han sitter och tjuvläser på mig. Och mina nya leggings från Lindex är helt klart en ny favorit! Fast i höst gäller det att ha två par så man inte fryser ihjäl. hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0