Att blicka bakåt.

Mitt ex Håkan har ju en blogg, det är väl ungefär det enda sättet man får reda på någonting alls om honom på. Idag fick jag till exempel reda på att hans mamma flyttat till lägenhet, ifrån hennes man.

Jag blir lite ställd. Jag vill ju följa hur det går för familjen, den familj som undet ett helt år var min extrafamilj. Ska man kunna hålla kontakten på det sättet även om man valt att gå skilda vägar? Kan man släppa det som hänt mellan varann för att kunna hålla kontakten med de man tycker om?

Jag blir kluven i denna fråga. För just för tillfället kan jag inte vara sur på Håkan,  trots att jag ständigt påminns om hur illa jag mådde under våran tid tillsammans kan jag inte bära med mig det. Det är någon som var. Idag mår jag bra, jag älskar Jonathan och han var det bästa som kunde hända mig.


Om man kommit så långt, ska man inte kunna vara vän med sitt ex..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0