Är jag mitt par?

Nu har jag tänkt igen. På det här med Par. Idag ska nämligen jag och Elli ses på stan för en fika. Utan killarna!Det är inte ofta det händer kan jag säga. Eftersom Ellis pojkvän och min pojkvän går väldigt bra ihop så blir det naturligt så att vi är alla fyra ifall vi ses. Trots att jag och Elli umgåtts själva i över 8 år. Har vi blivit vårat par eller har vi bara hittat en bekvämlighetszon?
För är det inte även så när man träffar nya människor att en av de första frågorna som dyker upp är om man har pojkvän? Nästan innnan vad man sysslar med hela dagarna.. ?

Nee, nu idag, ska vi bara vara vi. Fika lite och snacka skit. Tycker jag låter skönt.



Och min katt ska alltid vara med och sitta i knät när jag skriver blogg.. Kollar så jag inte snackar skit kanske? ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0